Jak stworzyć atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych? Zapraszamy na darmowy webinar!
Zespół SmartLunch

Jak stworzyć atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych? Zapraszamy na darmowy webinar!

Zapraszamy na darmowy webinar: Jak stworzyć atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych. Czy masz pewność, że benefity pozapłacowe, które proponujesz swoim pracownikom, spełniają ich oczekiwania?

Wiesz jak badać ich zadowolenie, by w razie konieczności zaproponować nowe rozwiązania? Miedzy innymi o tym, w trakcie zbliżającego się darmowego webinaru, porozmawiają nasi eksperci: Beata Kuler - Dyrektor HR na Europę Wschodnią Aliaxis Group, Region EMEA i Artur Dzięgielewski - HR Manager w Smartlunch oraz założyciel projektu HR Pogotowie. Zapraszamy do zapisów!

Zapisz się na webinar

Webinar: 14 maja 2020, godz. 11:00

Kiedy benefity dla pracowników mają sens? Gdy osoby, do których są kierowane, wykorzystują je w 100% i są zadowolone z możliwości, do których mają dostęp. Okazuje się jednak, że nie jest to taka prosta sprawa - każdy pracownik ma inne potrzeby, skupia się na różnych rzeczach. Z pytaniem „Jak stworzyć atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych?” mierzą się wszyscy pracownicy działów HR. Dzięki uczestnictwu w naszym webinarze, znalezienie odpowiedzi na powyższe pytanie będzie dużo łatwiejsze.

Kto poprowadzi webinar?

W znalezieniu odpowiedzi na wyżej zadane pytanie pomoże doświadczony duet prowadzących:

  • Beata Kuler, zajmująca się rozwojem obszaru HR, wzmacnianiem marki HRu w organizacji, rozwojem liderów oraz wzmacniam przywódctwa. To doświadczony ekspert w zarządzaniu personelem w branżach produkcyjnych. Tworzyła HR w kilku międzynarodowych organizacjach. Prowadzi projekty z zakresu rozwoju przywództwa, rozwoju talentów i budowania silnej marki HR jako partnera w biznesie.
  • Artur Dzięgielewski - 20-letni praktyk, który ogromne doświadczenie wyniósł z działalności w branżach HR, TSL, finansowej, sprzedaży i obsłudze klienta. Jest ekspertem w dziedzinie HR. W maju 2017 r. wystartował z autorskim projektem HR Pogotowie, gdzie charytatywnie pomaga w poszukiwaniu pracy, jej zmianie, tworzeniu i doskonaleniu CV oraz profilu zawodowego w internecie. 

Jak się zapisać na webinar?

A teraz najważniejsze - webinar odbędzie się 14 maja o godzinie 11:00. Udział w webinarze jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona. Dlatego lepiej się pośpieszyć i już dziś zarezerwować miejsce dla siebie.

Zarezerwuj miejsce na webinarze!

Uwaga: w trakcie webinaru każdy uczestnik będzie mógł zadać pytania naszym ekspertom. 

To może Cię zainteresować

No items found.